l’école de beaux-arts
微博:岛语人

Agoraphobia - Deerhunter

Come for me

为我而来

Cover me

保护我

Come for me

为我而来

Comfort me

安慰我

Come for me

为我而来

Cover me

保护我

Come for me

为我而来

Comfort me

安慰我

I had a dream

我有个梦想

No longer to be free

不再自由

I want only to see

我只想看到

Four walls made of concrete

四面混凝土墙

6 by 6 enclosed

围住六英尺见方

Soon we're on video oh oh oh

不久我们会上电视 哦 哦 哦

Feed me twice a day

每天给我送两次饭

I want to fade away

我想慢慢消失

Away

消失

Come for me

为我而来

Come for me

为我而来

Come for me

为我而来

Come for me

为我而来

Come for me

为我而来

Cover me

保护我

Come for me

为我而来

Come for me

为我而来

And after some time

一段时间后

I know I would go blind

我知道我会失明

But seeing only blinds

只能看见

The vision to the eye

我眼中的幻象

I lose my voice I know

我会失声我知道

But I've nothing left to say

但我没什么要说的

 

(nothing left to pray)

(没什么要祈祷)

No echo in this place

这里没有回声

这是一首在1月31号想放的歌

见完你之后

虽然你某种程度上平静了我的心

但又掀起了狂风巨浪

come for you

如今我已经在宿舍的床上

这一年会是很期待的一年

我很害怕

害怕狂风巨浪会变成风平浪静


不管怎么样

miss you

love you

goodnight :D pig


评论
热度(14)

© 岛语人 | Powered by LOFTER